#1
@Büşra•25 Haziran 2026 23:59 Manifest kapatılsın yada kayyum atansın bu görüntüler saçmalık.. 90s larda dahi böyle abartı giyim yoktu.. bildiğin fantezi kıyafetleri ile konser veriliyor.. x ( twitterda ) ise troller ordusuyla pazarlanıyor.. 90s larda nez akımı bunun yanında masum kalır..
@Büşra kesinlikle katılıyorum.. ses ve müzik yok .. bir yetenek tok.. akşam kıvırt sabah kıvırt ayyy yeter...
Manifest hakkımız söke söke alırız zoktay yok mu burda zoktay
@Uçan_levye bu zoktaay neden çok seviliyor anlamış değilim ............ zoktay başlığınıda sen gir bariii.
@tuğce inan zoktay kim bilmiyorum arkadaşlarla konuşurken ismi geçti zoktay şöyle zoktay böyle meğerse manisfestin üyelerinden biriymiş benimkisi de cehalet işte
Bu grub beni delirtiyor... gerçekten tahammül edemiyorum.