@tuğce inan zoktay kim bilmiyorum arkadaşlarla konuşurken ismi geçti zoktay şöyle zoktay böyle meğerse manisfestin üyelerinden biriymiş benimkisi de cehalet işte
Toksik ekşiden kopup geldim orada yazılanları okurken insan geriliyor burası değerlenir mi değerlenmez mi bilmiyorum ama nerede az insan orada daha çok mutluluk ve huzur