#1
Çok çok eskiden bir gün, evimizin önündeki boş arazide gençler ateş yakmıştı. Ateş yakarak ısınıyorlardı. Ateşin boyutu, çapı bir el kadardı. İtfaiyeyi arayıp ihbarda bulundum. İtfaiye acı acı çalan sireniyle geldi. İçindeki görevliler araçtan inerek ateşi hortumla söndürdü. Gençler öylece donakalıp olanları izlediler. İtfaiye ise ateşi söndürür söndürmez oradan ayrıldı.