#1
bir insanın mesleği, ekran dili, tartışmalı açıklamaları falan varken bedeninden başlık açılması biraz “toplum olarak yine sınıfta kaldık” hissi veriyor. o değilde estetik bir müdahele bence ve çok iğrenççç :)))
vızıldanıyor zzz...
Bu başlığa vızıldamak için lütfen giriş yapın veya kaydolun.