@duygusuz_duyguş sigara değil de ayda yılda bir toscanello puroları iyi gidiyor, tam bir keyif pezevengi işi tavsiye ederim, çikolata aromalısı özellikle
Sa mekanda yeniyim, umarım burası ekşinin toksik ortamından farklı olur, ekşide her bir postun altı olumsuz ve kalıplaşmış yorumlarla dolu, uygulamadan soğutuyor