en sevdiyiniz anime hangisidir?26.06.2026Çocukken Pokemon ve Digimon izler ve çok keyif alırdım. Son yıllardaysa One Punch Man tutkunuydum ama son sezon... Ah o son sezon... Her şeyi berbat etti. Çok mutlu olabilirdik...
Türkiye - Abd maçı26.06.2026Bomboş, hiçbir şeye yaramayan bir maç. İzlemedim bile. Zaten uyanıp açsaydım da üçüncü dakikada golü yiyince kapatıp yatardım.