Herkes kendi yazdığını mı okuyır şu an görüntü bu izlenimim ve böyleyse küçük bir hücreye hapsolmuş gibi hissedeceğim ve umut ışığım sönecek vuzz a olan ilğisini kaybedecek
Ülkedeki siyasi kaosmu kaotik durumu gerçekten can sıkıcı.Bu durum çözülsede biz vatandaşın kafasıda rahatlasa.İktidarı elinde tutan güç neden vatandaşı süründürüyor en çok kızdığım tarafları bu ve eski Türkiyeee çok daha insan olarak yaşıyordum şimdi yarım kalmış bir halde odama kapanmış kendi kendimi hapsetmişim dünyayla iletişimim kopmuş.Sadece sağlık sorunlarına odaklanmış ilaçlarla geçen bir hayat içine mahkum olmuşum Çalışacak gücüm sağlık sebepli kalmamış.Vızz da be bulacağım bilmiyorum okuduğum şeyler içimi açarmı ilk anda bir umut ışığı var ama tam değil.Haydi kolay gelsin kimler var bu perdenin arkasında onları tanımadığım için de şüoheliyim