mesajı görmemiş olabilir diye kendini kandırırken instagram’da üç gönderi beğendiğini gördüğün modern çağ imtihanı
ben çevrimiçi olmasına razıyım en azından girdi görmedi derim veya girdi gördü görmemezlikten geldi derim, kapalı olduğu zaman durum daha kötü ortada belirsizlik oluyor ve belirsizlikten nefret eden insan için de bir iki seçeneğin olması daha insani.
@poppingcherry bece değer vermeyene değeri kesceksin....