Ben ne istediğimi bilmiyorum.Bu vızzz ilğinç geldi ilerleyen dönemde daha iyi tanıyacağım belki beğeneceğim ve takip edeceğim.
Ülkedeki siyasi kaosmu kaotik durumu gerçekten can sıkıcı.Bu durum çözülsede biz vatandaşın kafasıda rahatlasa.İktidarı elinde tutan güç neden vatandaşı süründürüyor en çok kızdığım tarafları bu ve eski Türkiyeee çok daha insan olarak yaşıyordum şimdi yarım kalmış bir halde odama kapanmış kendi kendimi hapsetmişim dünyayla iletişimim kopmuş.Sadece sağlık sorunlarına odaklanmış ilaçlarla geçen bir hayat içine mahkum olmuşum Çalışacak gücüm sağlık sebepli kalmamış.Vızz da be bulacağım bilmiyorum okuduğum şeyler içimi açarmı ilk anda bir umut ışığı var ama tam değil.Haydi kolay gelsin kimler var bu perdenin arkasında onları tanımadığım için de şüoheliyim
Bu yazdıklarımı kim görüyor anlamadım ya yinede yazdım işte
Anasayfayı görmediğim için kafamda karışık belki anasayfadan yönümü yolumu bulurum karışıklık çözülür
Ya anlamadığım şey ben bunları yazıyorum da kimler görüyor bilmiyorum ve diğer insanların ne yazdığınıza görmüyorum
Herkes kendi yazdığını mı okuyır şu an görüntü bu izlenimim ve böyleyse küçük bir hücreye hapsolmuş gibi hissedeceğim ve umut ışığım sönecek vuzz a olan ilğisini kaybedecek
Bitti daha yazmayacağım
Ama bu dar kalıptan çıkarsam yani kimler var pencereler açılırsa belki yeniden yazarım
herkes görüyor nasıl beğendinizmi sözlüğü.. nereden duydunuz bu arada ?