#1
İki mağlubiyet ve bir galibiyet alan milli takım grup aşamasında elendi,
İlk iki maçta oynayan bazı oyuncular son maçta oynamadılar ve galibiyet aldılar,
Maçtan sonrada da oyuncular özür diledi,
Siz ne diyorsunuz bu duruma?
Bence, milli takımda önce teknik direktör ve sonrasında da oyuncu yapısının değişmesi gerektiğini düşünüyorum 🤚✍️