#1

her ay “boğa geldi” diye bağıran tayfayı ayrı tutarsak, kriptoda asıl boğa genelde herkesin umudu bittiği, ekranlara bakmanın bile can sıktığı dönemlerden sonra gelir.
boğa piyasası dediğin şey sadece bitcoin’in yükselmesi değildir; twitter’da herkesin analist kesilmesi, üç gün önce grafik öğrenen adamın “ben demiştim” demesi, saçma sapan coinlerin bile uçması ve en son hiç kripto bilmeyen akrabanın “şu coin alınır mı?” diye sormasıdır.
gelecek mi? muhtemelen bir gün yine gelecek. çünkü bu piyasa unutkanlıkla besleniyor. ayıda herkes “bir daha bulaşmam” der, boğada herkes “keşke daha çok alsaydım” diye kendini yer.
ama asıl mesele boğanın gelip gelmemesi değil; geldiğinde içeride misin, yoksa herkes zengin olmuş gibi konuşurken sen yine tepeden mi giriyorsun, mesele biraz da bu.