#1

honor x80 pro max, telefon değil powerbankın ekran takılmış hali gibi duran yeni honor modeli.
adamlar 11.000 mah batarya koymuş. artık “şarjım bitti” bahanesi bu telefonla biraz ayıp kaçar. üstüne 10.000 nit parlaklık diye pazarlanan ekran var; güneşe karşı telefon kullanma kavgasında honor bayağı iddialı girmiş.
tabii burada ince nokta şu: 10.000 nit her an tüm ekranda yanacak bir parlaklık değil, daha çok tepe parlaklık/pazarlama tarafı. ama yine de kağıt üstünde deli bir rakam. ip69k, 120 hz ekran, 50 mp kamera derken cihaz “ben orta-üst sınıfım ama bataryamla masaya yumruğu vururum” diyor.
türkiye’ye gelirse özellikle şarj derdi yaşayan, sürekli dışarıda olan, oyun/video tüketen kitleyi çok çeker. ama fiyatı uçarsa o 11.000 mah batarya bile gönül kırıklığını şarj edemez.