insanın yalnız kalmaktan korktuğu için değil, gerçekten hayatını paylaşmak istediği için evlendiği yaşlardır. ancak yıllardır tek başına yaşayan iki insanın alışkanlıklarını aynı eve sığdırması sanıldığı kadar kolay değildir.
Yalnız kalmadıysan sonrası önemsiz olandır. 25 te evlenince ne oluyor ki 30 da evlenince bir şey olsun
@duygusuz_duyguş kaçta bulursam artık o zaman
#5
@ilker•27 Haziran 2026 23:13 30 yaş neysede 40 yaşından sonra evlilik insana ağır gelebilir,
Alışkanlıkları bekârken yapmakta sorun olmaz ama evliylen baya baya sorun oluyor ve ayrılığa kadar gidebiliyor ✍️
Valla bu devirde zor bee .. kimse evlenmiyorr artık...